Majoritatea restaurantelor și teraselor din stațiunea Mamaia oferă turiștilor și clienților, începând din această vară, și servicii gratuite de resuscitare.

Ideea le-a venit patronilor când au observat că majoritatea clienților se îngălbeneau la față, erau transpirați și prezentau dificultăți în respirație când ospătarul le ducea nota de plata. Pentru ca nu care cumva clientul să moară înainte de a achita nota de plată, chelnerii se prezintă la masă cu defribilatorul după ei.

„A fost o soluție extraordinară. Practic, turistul nu mai are niciun pretext să nu plătească. Înainte făceau atac de cord, se sufocau, apoi venea ambulanța îi ducea la spital și noi rămâneam cu paguba. Fratele meu, infarctul infarct, dar la noi friptura e pe bani”, spune Stelu Jegmanitis, patronul unui terase din centrul stațiunii Mamaia.

Chelnerii sunt și ei încântați pentru că, după cum ei mărturisesc „un client mort nu lasă bacșiș”.

„Ne uităm la notă, ne uităm puțin la client și deja știm. Mitele, ăla leșină când vede cât i-am băgat friptura. Frumos, ne ducem cu nota într-o mână și defribiltatorul în cealaltă.

Nici nu apucă să se uite pe ea că noi deja avem aparatul pregătit. Ieri am resuscitat vreo 5. Vai mama lor, îi costase prânzul mai mult decât cazarea și drumul”, povestește amuzat Vanghele, ospătar cu ștate vechi în Mamaia.

(Visited 15.816 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.