În primele trei luni ale proiectului, desfășurat pe parcursul anului școlar 2020-2021, elevii din cele șase țări partenere s-au prezentat folosind diferite aplicații, au făcut o descriere a școlii lor și a localității în care trăiesc.

A urmat crearea logoului, după care a fost demarată activitatea cea mai complexă, crearea unei cărți audio pentru un text adaptat vârstei școlare mici.

În plus, finalizarea proiectului a presupus realizarea unei cărți colective de către participanții din cele șapte țări, o poveste la care fiecare țară a scris câte ceva în momentul în care i-a venit rândul, urmând ca ceilalți să o continue din punctul în care s-a ajuns când au primit-o.

Beneficiile implicării elevilor în acest proiect  au fost nu numai cele afective, a ajuta copiii cu nevoi speciale de educație, ci și dezvoltarea competențelor tehnice: utilizarea unor aplicații față de  care cu toții am devenit foarte apropiați în perioada pandemiei, de tipul platformelor pentru conferințe, cât și a unor programe speciale de creare de avataruri ori de cărți virtuale.

 „16 cadre didactice și 187 de elevi din 7 țări s-au reunit pentru a da viață unora dintre textile cele mai cunoscute din literatura fiecărei țări. Scopul a fost unul nobil: crearea de audio book-uri pentru copiii cu dizabilități. Simbolic, elevii de la „Țițeica” au devenit colegii celor care suferă de anumite boli care le limitează accesul la o educație în sistem de masă, întinzându-le o mână de ajutor”, a declarat Anca Moșoiu, coordonatorul proiectului din partea Școlii nr.30 „Gheorghe Țițeica”.

(Visited 45 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.