Clientii ING s-au trezit cu conturile golite sau pe minus dupa ce o eroare a dus la dublarea tranzactiilor efectuate de vineri incoace. Mai exact, celor care au platit cu cardul li s-au luat banii din cont de doua ori.

Toate operațiunile realizate în această perioadă au fost procesate de două ori, o problemă despre care banca spune că este “generală”, că lucrează cu prioritate pentru rezolvarea ei, dar pentru care nu poate da un răspuns clar clienților care întreabă când își vor vedea banii înapoi în cont.

Conform informațiilor Profit.ro, unii clienți au început astăzi să primească alerte din partea ING în care sunt anunțați de această problemă și asigurați că situația va fi reglată până seara.

Utilizatorii sesizeaza ca sunt probleme si la accesarea platformei de plati online a ING si nu-si pot verifica tranzactiile pentru a sti daca au fost sau nu afectati.

“ING Romania, remedierea cum se face? Inchidem aplicatia si taiem accesul la HomeBank, nu? Asta ca sa nu vedem cati bani ne-au disparut, sau cum?”, intreaba un client.

Totodata, principala critica este ca banca nu a anuntat in niciun fel clientii.

Pe pagina de Facebook a bancii, cea mai recenta postare este din urma cu 5 ore si este despre o competitie pentru start-up-uri.

“Nu mai bine faceti o competitie ‘cum sa te anunte prietenii ca ti-au disparut banii din cont’?: ) E ridicol ce se intampla”, a comentat un utilizator.

“Este o problema generala pe care o cunoastem si care o sa se remedieze in cel mai scurt timp. 😞 Ne pare rau pentru incident!”, au raspuns reprezentantii bancii.

(Visited 1.059 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.