Investiția este în valoare de 5.338.335 lei și se realizează din finanțare guvernamentală și fonduri proprii.

Potrivit anunțului de participare, data limită până la care companiile pot depune oferte este 9 august. În aceeași zi se vor deschide și ofertele.

Conform reprezentanților Primăriei Năvodari, dacă toate procedurile decurg fără probleme (nu vor fi contestații, se vor depune oferte valide etc), în această toamnă vor începe efectiv lucrările de modernizare a podului.

Primarul Florin Chelaru spune că reabilitarea podului este prioritatea numărul 1 a Năvodariului și că investiția va fluidiza foarte mult traficul dinspre oraș spre stațiune.

„Modernizarea acestui pod este prioritatea noastră în acest moment. Avem fodurile necesare, avem proiectul, există toate studiile necesare, însă mereu trebuie să stăm după birocrație și după termene. Investiția este una care va deschide și mai mult orașul spre litoral, spre Mamaia Nord și Mamaia Sat, iar circulația rutieră și pietonală nu va mai fi un calvar. Infrastructura și configurația podului nu ne permit decât extinderea la trei benzi în total, deși noi ne-am fi dorit câte 2 benzi pe sens. Sunt conștient că nu va fi suficient în viitor la ritmul de dezvoltare a orașului, că avem nevoie de un nou pod care să lege Mamaia Sat de Năvodari. Căutăm soluții tehnice și cu siguranță vom încerca să atragem fonduri pentru realizarea acestuia”, a declarat primarul Florin Chelaru.

Realizarea actualului proiect are în vedere execuția unor ample lucrări de reabilitare a structurii podului, lărgirea carosabilului la 3 benzi și asfaltarea întregii suprafețe carosabile rezultată după operațiunile de lărgire.

Proiectul prevede lărgirea căii de rulare la 9,10 m (trei benzi de circulație) și reabilitarea celor două trotuare cu o lățime de 1,60 m.

Se vor executa lucrări de frezare, de betonare a structurii (beton de pantă), de execuție a unei noi hidroizolații, de turnare a trei noi straturi de asfalt 4 cm MAS 16, 4 cm BAP 16 și 3 cm BA 8. Mai mult decât atât, se va reabilita drumul în zona rampelor de acces, precum și suprafața sensului giratoriu prevăzută de acest proiect. Trotuarele se vor prevede cu pavele de 10 cm, precedată de refacerea structurii acestora ciment.

(Visited 1.668 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.