BCR ia noi măsuri pentru a facilita relația și interacțiunea cu clienții săi.

Începând de mâine, clienții care au treabă la ghișeele BCR trebuie să știe că simpla programare telefonică nu mai este de ajuns. Ei vor avea nevoie de trimitere de la mediul de familie, rezultatele la analizele de sânge, dar nu mai vechi de 30 de zile, precum și de un eco abdominal.

De asemenea, pentru clienții care au rate la bancă și vor să plătească fizic la ghișeu, se impune și un test psihologic înainte de realizarea programării la BCR.

Măsurile ar fi fost impuse de noul directorul al BCR, Mișu Roborești-Cămătărescu , care până acum o lună era bugetar și se ocupa cu strategiile de debirocratizare a aparatului de stat.

„Am observat că programările telefonice nu mai erau eficiente. Tot mai mulți clienți învață să se programeze și atunci ne-am gândit să facem puțin ai atractivă relația băncii cu oamenii. Vrei un extras de cont, să depui sau să retragi 10 lei? Nicio problemă. Dar mai întâi te duci mătăluță la medic, faci niște analize, un eco și apoi vii la bancă. Vrem să avem clienți sănătoși atunci când îi anunțăm ce comisioane am introdus, când vor vedea cu cât le-a crescut rata. Nu vrem să avem oameni care mor de inimă în banca noastră”, spune domnul Roborești-Cămătărescu.

De asemenea, testul psihologic se impune clienților care au rate în euro. „Ne asigurăm că nu vor avea o cădete nervoasă. Toți nebunii iau împrumut de la BCR și apoi dau de greu”, a mai completat directorul BCR.

Am stat de vorbă și cu o clientă supărată de noile măsuri. Mioara Lefterescu se plânge că nu a fost primită în bancă fiindcă avea colesterolul peste limită, iar adeverința de la medicul de familie nu avea și parafa Casei de Asigurări de Sănătate.

(Visited 3.690 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.