Site-ul Ranker.com a făcut un sondaj pentru a afla care este cel mai iubit baton de ciocolată şi a aflat că pe primul loc de află KitKat, urmat de Twix şi Snikers. Peste 100.000 de persoane şi-au spus părerea online, iar singurul criteriu a fost că ciocolata trebuie vândută ca baton.

KitKat are avantajul de a fi prezentă în mult mai multe ţări decât principalele sale competitoare, dar şi o strategie de marketing simplă, coerentă şi consistentă, după cum a declarat Andy Baxendale, consultant de marketing, pentru publicaţia Independent. În plus, este pe piaţă de atât de mult timp, încât se confundă cu perioada copilăriei multora dintre cei care şi-au exprimat votul. Istoria brandului începe în anul 1911. Chiar dacă a suferit diverse transformări de-a lungul timpului, a rămas în mintea clienţilor ca fiind napolitana crocantă îmbrăcată într-un strat de ciocolată.

Pe site-ul oficial, producătorul KitKat spune că numai anul acesta s-au vândut peste 3,6 milioarde de batoane de ciocolată la nivel global

(Visited 95 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.