Ultimul trimestru din 2017 a fost şi cel mai bun pentru Netflix, compania americană atrăgând 8,33 de milioane de abonaţi noi. Cea mai mare parte a acestora, 6,26 de milioane, vin din afara Statelor Unite.

Sfârşitul lui 2017 a găsit Netflix cu 117,6 milioane de abonaţi în toată lumea. Ca urmare a creşterii spectaculoase a numărului de abonaţi, care este cel mai bun indicator pentru performanţa serviciului de streaming, valoarea acţiunilor Netflix a crescut cu 3,23% imediat după anunţul oficial, ajungând la un preţ de 227,58 de dolari.

În tranzacţiile care au urmat închiderii pieţelor, acţiunile Netflix au crescut cu 8,31%, urcând preţul acestora la 246,5 dolari.

Cei de la Netflix se aşteaptă ca perioada bună a companiei să continue, iar în trimestrul următor estimează că va atrage 6,35 de milioane de abonaţi noi, aproximativ 5 milioane dintre aceştia urmând să fie din afara Statelor Unite.

În 2018, Netflix va continua să producă conţinut propriu, în care va investi 7-8 miliarde de dolari. Compania a pierdut 39 de milioane de dolari în 2017 prin nedifuzarea anumitor producţii proprii.

Şi bugetul de marketing va înregistra o creştere spectaculoasă, de peste 50%. Dacă în 2017 Netflix a avut un buget de marketing de 1,3 miliarde de dolari, în 2018 acesta va fi de 2 miliarde de dolari.

 

(Visited 30 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.