Warning: Undefined array key "og_object" in /home3/constant/public_html/wp-content/plugins/cresta-social-share-counter-pro/class/cresta-share-gp.php on line 45

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home3/constant/public_html/wp-content/plugins/cresta-social-share-counter-pro/class/cresta-share-gp.php on line 45

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home3/constant/public_html/wp-content/plugins/cresta-social-share-counter-pro/class/cresta-share-gp.php on line 45
Organizează-ți echipa simplu și rapid cu un soft organigrama
Timp Liber

Organizează-ți echipa simplu și rapid cu un soft organigrama

Dacă administrezi o companie sau un departament cu mulți oameni, un soft organigrama te ajută să stabilești ușor ierarhiile dintre angajați. Într-un soft resurse umane complex, poți avea parte de această funcționalitate, dar și de alte module destinate eficientizării proceselor de HR. Ele au rolul de a simplifica sarcinile recurente legate de administrarea personalului, oferind o alternativă modernă și intuitivă la procesele clasice manuale, consumatoare de timp.

Scris de 
 pe data 
23 septembrie, 2022

Imagine de ansamblu a companiei cu un soft organigrama

Un soft organigrama, inclus într-un soft resurse umane, îți permite crearea unui grafic care arată ierarhia companiei, împărțită pe departamente și funcții, oferind o imagine clară asupra responsabilităților fiecăruia și a gradului de interdependență dintre angajați. Mai precis, cu un soft organigrama poți realiza o reprezentare grafică a diferitelor relații între funcții, departamente, echipe, precum și în mod individual. Cu alte cuvinte, o imagine de ansamblu a modului de organizare internă, a autorității dar și a responsabilităților fiecăruia. Graficul realizat cu un soft organigrama, care se regăsește într-un soft resurse umane, conține de obicei informații despre angajați, cum ar fi: detalii de contact, fotografia fiecăruia, funcția și informații despre superiori și alte date de interes.

Nivel ridicat de accesibilitate

Indiferent de numărul de angajați dintr-o organizație, sau de domeniul de activitate, structura organizatorică îi ajută pe manageri să gestioneze eficient personalul oriunde se află, și în orice moment. Totodată, cu un soft organigrama întreaga companie are parte de vizibilitate asupra relațiilor profesionale dintre oameni și facilitează o înțelegere clară asupra rolului pe care îl îndeplinește fiecare membru. Astfel, cu un soft resurse umane, fiecare angajat poate afla rapid cui trebuie să se adreseze pentru o anumită solicitare sau de cine depinde pentru o decizie importantă de business.

De ce este important un soft organigrama?

Orice organizație care își dorește un flux optim de lucru și procese administrative eficiente, ia în considerare utilizarea unui soft resurse umane. O aplicație complexă de HR poate avea funcționalități pentru gestionarea pontajului, administrarea datelor și documentelor angajaților, un sistem self-service sau un soft organigrama. Când ai la dispoziție o reprezentare vizuală a structurii organizației, care poate fi modificată cu ușurință, ai parte de beneficii multiple pe termen lung.

Organigramele afișează structuri clare de interdependență pentru toți angajații din organizație. În acest mod, fiecare cunoaște în detaliu cui trebuie să distribuie anumite informații. Angajații trebuie să știe cu claritate cui să se adreseze pentru diverse solicitări, pentru a nu se pierde timp și pentru a comunica direct cu persoana responsabilă de un anumit proiect sau de o echipă. Căile de comunicare bine definite contribuie la răspândirea eficientă a mesajelor și minimizează birocrația și procesele greoaie.

Ajutor semnificativ pentru companiile în creștere

Pentru organizațiile mai mici care se află într-o perioadă de dezvoltare, creșterea numărului de angajați este inevitabilă. Pe măsură ce apar noi departamente și se mărește numărul de angajați, este nevoie de o structură vizuală a companiei, creată dintr-un soft organigrama. În acest fel, toată lumea are parte de informații actualizate în ceea ce privește membrii companiei și colegii noi veniți. De asemenea, angajații se pot muta dintr-un departament în altul, în funcție de abilitățile și expertiza lor. Toate mutările, schimbările de rol sau venirile pot fi actualizate într-o organigramă disponibilă tuturor.

Alege soluția dezvoltată de UCMS by AROBS pentru organizarea echipei

Dacă alegi să utilizezi un soft resurse umane complex, în care este inclus un soft organigrama, vei avea posibilitatea de a-ți organiza eficient echipa. Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața soluțiilor software din România, UCMS by AROBS a dezvoltat soluția True HR, cu 19 funcționalități distincte. Printre acestea, module dedicate recrutării, procedurilor de onboarding, training sau pentru evaluarea personalului.

Aplicația creată pentru gestionarea resurselor umane este configurabilă și actualizată în permanență cu modificările legislative. Cu True HR automatizezi diverse operațiuni legate de administrarea de personal și poți realiza o structură vizuală clară a companiei tale. Pentru mai multe detalii despre softurile celor de la UCMS by AROBS, trimite un email la sales@ucms.ro sau apelează numărul 0738 822 537.

    Etichete:


    Warning: foreach() argument must be of type array|object, bool given in /home3/constant/public_html/wp-content/themes/constanta/single.php on line 120

Actualitate