Anul trecut, cel mai mare retailer online din România a înregistrat 24 de vânzări pe secundă, valoare totală a vânzărilor fiind de peste 300 de milioane de lei. Cele mai căutate categorii de produse au fost cele pentru casă, electrocasnicele mici, telefoanele şi produsele pentru îngrijire personală şi fashion.

Anul acesta, eMag a anunţat, prin vocea CEO-ului Iulian Stanciu, că organizează Black Friday 2018 pe data de 16 noiembrie

„Vrem să am timp ca până la mini vacanţa de 30 noiembrie – 1 decembrie – când va fi, că variază în fiecare an – să livrăm tot. Va fi o singură zi”, a detaliat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.

Retailer-ul online a adus Black Friday în România începând cu anul 2011. Black Friday este o tradiţie în Statele Unite ale Americii, de unde a fost preluată global, fiind folosit de retaileri, atât de cei online, cât şi de cei tradiţionali, pentru a accelera vânzările pentru Crăciun.

 

 

(Visited 194 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.