Pe lângă avocado, fructele de pădure sau oleaginoasele, cruciferele sunt numai bune de inclus în dieta zilnică, pentru că sunt o sursă excelentă de nutrienți.

Chiar daca ai fi tentat să alegi broccoli, o alternativă gustoasă și ușor de gătit este conopida.

Acest aliment este o sursă excelentă de vitamina C şi fibre, fiind bogat în sulforafan, o substanţă chimică naturală care luptă împotriva cancerului, scrie csid.ro.

Nici sardinele sunt nu ar trebui să lipească dintr-o astfel de dietă, întrucât sunt bogate în omega-3 şi vitamina B12.
Totodată, acești mici pești au un conținut ridicat de vitamina D, indispensabilă pentru a avea oase puternice şi sănătoase.
Și sfecla roșie este un aliment grozav pe care să îl adaugi în dietă, putând fi consumată pe post de salată sau gătită în diferite moduri.
Acest aliment bogat în antioxidanți protejează împotriva cancerului şi a altor boli cronice, iar sucul său poate reduce tensiunea arterială și poate creşte fluxul de sânge către creier.

Kefirul este un aliment din ce în ce mai popular, întrucât este bogat în probiotice, are efecte antiinflamatorii şi anticanceroase, de aceea este bine să îl adaugi în alimentație.

Consumă-l la micul dejun sau la cină și bucură-te de beneficiile pe care ți le oferă.

De asemenea, de pe lista alimentelor sănătoase, lintea nu putea fi exclusă, pentru că este o bună sursă de nutrienț și, spre deosebire de fasole, nu are nevoie să fie înmuiată înainte de a fi gătită.

O poți consuma sub formă de supă, în salate sau în mâncăruri gătite, pentru un plus de proteine şi fibre.

 

 

(Visited 38 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.