1. Scorțișoara
Aceasta are nenumărate beneficii pentru sănătate, printre care, desigur, și îmbunătățirea somnului. Adaugă un sfert de linguriță de scorțișoară într-o cană de lapte cald și savurează amestecul înainte să mergi la culcare.

2. Șofranul
Acesta are proprietăți sedative ce pot trata insomnia. În consecință, îl poți adăuga în lapte sau ceai pentru a-l consuma înainte de-a merge la culcare.

3. Ceaiul de mușețel
Binecunoscut pentru proprietățile sale, ceaiul de mușețel este unul dintre cele mai apreciate remedii naturale pentru un somn bun. Chiar dacă specialiștii nu pot aprecia cu exactitate ce compus din plantă ne ajută să ne odihnim, aceștia sunt de acord că ceaiul de mușețel este ideal pentru o noapte liniștită.

4. Ceaiul de salată
Deși salata este folosită cel mai des în stare crudă, se pare că o putem folosi și pentru a trata diversele probleme ce ne alungă somnul. Fierbe câteva frunze de salată, presează amestecul și adaugă puțină miere. Bea amestecul cu cel puțin o oră înainte de culcare și bucură-te de un somn odihnitor.

5. Ceaiul de nucșoară și valeriană
Amestecă o jumătate de linguriță de valeriană și puțină nucșoară rasă, apoi adaugă apă fierbinte. Așteaptă până ce amestecul s-a răcit (cca. 15 minute), apoi savurează-l. Nu uita, acest amestec este foarte puternic, de aceea nu este indicat să-l folosești mai mult de 2-3 saptamâni.

6. Semințele de chimen
Un alt remediu pentru îmbunătățirea somnului, este reprezentat de semințele de chimen. Pisează o banană, apoi adaugă peste acesta o linguriță de praf de chimen. Consumă amestecul înainte de culcare.

7. Bananele
Bogate în triptofan, un compus ce crește nivelul de serotonină și reglează somnul, bananele sunt un aliment minune în combaterea insomniei. În plus, conțin calciu, potasiu și fier – minerale ce îți vor îmbunătăți considerabil calitatea somnului.

8. O baie fierbinte
O baie fierbinte elimină tensiunea din corp, te liniștește și îți relaxează mușchii, însă nu este indicat să practici acest remediu înainte de culcare . Cel mai bine ar fi să-l încerci cu aproximativ două ore înainte de momentul în care decizi să dormi. Pentru rezultate optime, poți adăuga în apă ulei esențial de lămâie, mușețel, lavandă sau rozmarin.

(Visited 301 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.