În cadrul comandamentului, pentru a se interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea în funcționarea sistemelor operate și pentru remedierea rapidă a eventualelor avarii, au fost constituite 20 de echipe de intervenţie la nivelul municipiului Constanța, respectiv 22 de echipe pentru restul județului, dotate cu utilajele necesare – wome, vidanje și pompe de mare putere, care vor asigura permanenţa în toată această perioadă.

Asigurăm toţi abonaţii societăţii că echipele noastre de intervenție vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă și canalizare, și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt).

În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei”, au transmis reprezentanţii RAJA.

Regia cere consumatorilor care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare să le sesizeze la telefon 0241/924, pentru a fi remediate în ce mai scurt timp.

 

(Visited 184 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.