După 10 zile în care constănțenii s-au spălat la lighean, după 10 zile de scandal, schimburi de replici și dueluri în comunicate de presă, dar mai ales după ce a fost ușurată de 30 milioane de lei, Constanța are din nou apă caldă.

Regia Autonomă de Distribuire a Energiei Termice din Constanța le aduce la cunoștință consumatorilor conectați la sistemul centralizat că apa caldă curge din nou la robinete. 

Locuitorii care nu au încă apa caldă sunt rugați să sune la dispeceratul RADET Constanța și să semnaleze orice problemă legată de distribuire, pentru remedierea urgentă a situației.

„Ne puteți contacta non stop, la numerele de telefon : 0241.616.792 sau 0341.461.000”, au transmis reprezentanții Primăriei.

 

(Visited 220 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.