Mecla lui Ciucă de pe panouri costă 4 milioane euro, bani publici. PNL îi ia la mișto pe români: „Poate așa mai puneți mâna pe o carte”
Aroganță, sfidare, nesimțire și prost-gust. Doar așa se poate traduce mega-campania PNL de a umple țara cu „Ciuci”, panouri uriașe cu mecla mucalită a președintelui liberal, care au costat deja 2 milioane de euro, iar valoarea campaniei va ajunge la 4 milioane de euro până în luna decembrie. Atenție însă, toți acești bani sunt plătiți din fonduri publice, provenite din subvențiile de la stat acordate partidelor politice.
Siteul de investigații Snoop.ro a cercetat situația panourilor care au umplut țara pentru marketingul cărții lui Nicolae Ciucă, „Un ostaș în slujba țării”.
Într-un răspuns oficial către ziariști, PNL a recunoscut că publicitatea cărții, care a intrat în a patra lună, costă 510.000 de euro pe lună, aici intrând chiria expunerii publicitare, TVA și taxele locale.
Partidul a mai achitat din bani publici încă 450.000 de euro pentru producerea și montarea panourilor care promovează cartea lui Nicolae Ciucă. Cu totul, deja a costat 2 milioane de euro și merge la 4 milioane până în noiembrie.
Întrebat dacă a face publicitate din bani publici unei cărți, care este acțiunea unei persoane private, omul numărul 2 din PNL, prim-vicepreședintele Rareș Bogdan, i-a luat la mișto pe români, spunând că se bucură și că poate așa „unii vor mai ține, în sfârșit, mâna pe o carte”.
„Faptul că vorbim despre o carte pe mine mă bucură. După mult timp, de la Cățeluș cu părul creț și Capra cu trei iezi, unii vor mai ține, în sfârșit, mâna pe o carte”, a spus prim-vicepreședintele PNL.
- Nicolae Ciuca
- PNL
- PNL Constanta