Un demers absolut legal și firesc, însă ceea ce nu am înțeles este de ce în această campanie de comunicare Primăria folosește ca imagine de fundal și infografie poza unui alt oraș.

Într-adevăr, poza arată bine: orașul are parcuri, spații verzi și mai ales se află la poalele munților. Care sunt motivele pentru care Primăria a optat pentru imaginea unui alt oraș în cadrul propriei campanii de comunicare nu știm, dar putem să le intuim.

Probabil că administrația publică locală nu a găsit nicio poză atractivă a orașului Constanța, o privire de ansamblu asupra bătrânului nostru oraș: parcuri nu avem, clădirile istorice sunt în paragină, puținele spațiile verzi sunt șantiere de construcții, străzile sunt blocate la orele de vârf. Așa că s-a ajuns la o variantă de compromis pe principiul „mulți văd, puțini pricep”.

 

(Visited 190 times, 1 visits today)

Dacă v-a plăcut acest articol, cu un LIKE vă puteți alătura comunităţii de cititori de pe pagina noastră de Facebook.